Regulamin
Regulamin Dokonywania zakupów i zwrotów towarów i usług
Zasady rezerwacji
I. Proces Rezerwacji Online.
Rezerwacja poprzez system rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób:
1. Klient otrzymuje możliwość wyboru oferowanych standardowych noclegów, które to
przedstawione są w panelu rezerwacyjnym.
2. Po zapoznaniu się z zawartością i ceną Pokoju Klient może wybrać termin rezerwacji wybranego
pokoju.
3. Po wyborze Oferty Klient przechodzi do kolejnego kroku - formularza, w którym wypełnia swoje
dane osobowe oraz uwagi dotyczące rezerwacji.
4. Po uzupełnieniu danych Klient może dokonać wpłaty kartą kredytową ( Visa, Matercard, JCB,
Diners Club, Polcard, Eurocard) za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
4a. Przy wybraniu opcji transakcji kartą kredytową Klient przekierowany zostaje na stronę
umożliwiającą wpłatę poprzez System Obsługi płatności Dotpay. Autoryzacja danych następuje
przez połączenie się z systemem Dotpay za pomocą szyfrowanego 128 bitowego protokołu. Po
przyjęciu wpłaty przez System Dotpay Klient zostaje automatycznie powiadomiony e-mailem o
potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji - E-mail zawierał będzie: dane klienta, nazwę hotelu,
opis oferty, całkowitą cenę pobytu. Wpłata zostaje potwierdzona przez recepcję Hotelu na podany
przez Klienta adres e-mail.
II. Opłaty oraz Anulacja Rezerwacji
1. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
2. Klient nie ma możliwości anulacji rezerwacji oraz zwrotu wpłaconej kwoty. Rezerwacje i
płatności dokonane kartą kredytową są rezerwacjami gwarantowanymi, bez możliwości zwrotu.
III. Ustalenia Końcowe
1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym.
Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub
błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności
elektronicznych Dotpay.pl
3. Hotel oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za
niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.
IV.Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Reklamację można wnieść w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym usługa była wykonana lub miała być wykonana.
2. Reklamacja powinna:
a. zostać złożona na adres siedziby Usługodawcy lub mailowo na adres: oswiecim@hotelolecki.pl
b. zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać zakres żądania Usługobiorcy,
c. zostać podpisana oraz zawierać aktualne dane Usługobiorcy.
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 14 dni od daty otrzymania.
V. Dane Osobowe
W trakcie dokonywania Rezerwacji Pakietu przez Hotel Rezerwujący wyraża zgodę na
umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane
wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów
marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
VI. Akceptacja Regulaminu
Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na
warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.